مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:152023-01-11اقتصادي

بازار روزهای همدان ساماندهی شوند


همدان_رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: باید تصمیم واحد و جدی مدیریت شهری در ساماندهی بازار روزها اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نظری چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری با موضوع ساماندهی بازار روزها اظهار کرد: مردم در بحث بازار روزها و ایجاد مزاحم و مسائلی در این خصوص به ویژه در کوی خاتم به ستوه آمده اند و وضعیت شهر به ویژه در بحث ساماندهی وانت بارهای عرضه میوه خوب نیست.

وی با بیان اینکه در صورت عدم مدیریت مشکلات بازار روزها و حل و فصل آن، یکی از مسائل در بزه های اجتماعی این موضوع خواهد بود، گفت: بازار روزها انواع مشکلات و مسائل را برای مردم ایجاد کرده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: اراده و نقش حاکمیت در ساماندهی دستفروشان و وانت بارهای عرضه کننده میوه کجاست؟ نظری با تأکید بر اینکه با توجه به مشکلات اجتماعی و اقتصادی و موضوع بیکاری، نمی گوییم دستفروش ها را حذف کنند بلکه آنها را ساماندهی کنند، افزود: بازار روزها، دستفروشان و وانت باری ها در مناطق دارای کمترین آسیب اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ساماندهی شوند.

وی خواستار تصمیم واحد و جدی مدیریت شهری در ساماندهی بازار روزها شد و تصریح کرد: شورای تأمین را به کار بگیرید که خواسته های شهرداری را در نظر بگیرد؛ متأسفانه هیچ مدیریت و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار روزهای همدان ساماندهی شوند

بازار روزهای همدان ساماندهی شوند