مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:102023-01-11بين الملل

وضعیت «تراژیک» نیروی زمینی اسراییل همزمان با قدرت فزاینده موشکی حزب الله لبنان


ارزیابی ها نشان می دهند نیروی زمینی رژیم صهیونیستی برای ورود به جنگ های بزرگ هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده است و از طرفی حزب الله لبنان، طرف اصلی در نبرد با این نیروها در حال ساخت و توسعه موشک های نقطه زن و دور برد است .

- وضعیت تراژیک نیروی زمینی اسراییل همزمان با قدرت فزاینده موشکی حزب الله لبنان ارزیابی ها نشان می دهند نیروی زمینی رژیم صهیونیستی برای ورود به جنگ های بزرگ هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده است و از طرفی حزب الله لبنان، طرف اصلی در نبرد با این نیروها در حال ساخت و توسعه موشک های نقطه زن و دور برد است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه لبنانی الاخبار، همچنان ناتوانی نیروی زمینی رژیم صهیونیستی برای ورود به جنگ های بزرگ محل بحث ارتش این رژیم و کارشناسان است چرا که این نیروها نقش مهمی در تعیین تکلیف جنگ ها ایفا می کنند.

اگرچه این چالش به ویژه پس از جنگ سال 2006 با روسای ستاد ارتش همراه است؛ اما نقش نیروی زمینی و آمادگی آنها همچنان موضوعی بحث برانگیز در ارتش دشمن است.

جدیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که تجربه تأکید می کند نیروی هوایی که قادر به حل نبرد با مقاومت در غزه نبود، در مقابل حزب الله لبنان ناتوان تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت «تراژیک» نیروی زمینی اسراییل همزمان با قدرت فزاینده موشکی حزب الله لبنان

وضعیت «تراژیک» نیروی زمینی اسراییل همزمان با قدرت فزاینده موشکی حزب الله لبنان