مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:102023-01-11سياسي

«دورهمی رسانه ای» در تبریز برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز بسیج رسانه، «دورهمی رسانه ای» با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

- تبریز- مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز بسیج رسانه، دورهمی رسانه ای با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد بیرامزاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 21 دی ماه سالروز تأسیس سازمان بسیج رسانه، مصادف با سالروز شهادت غلامرضا رهبر از خبرنگاران نام آشنای کشورمان در دفاع مقدس است که در سال 65 عملیات شلمچه به شهادت رسید.

همزمان با این روز و به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، دورهمی رسانه ای روز پنجشنبه 22 دی ماه رأس ساعت 15 در سالن آمفی تئاتر ایستگاه شماره 10 آتش نشانی (جنب باغ گلستان) برگزار می شود.

وی با یادآوری سابقه تشکیل سازمان بسیج رسانه در استان گفت: 21 مرداد ماه سال 1391 با راه اندازی بسیج رسانه آذربایجان شرقی گامی بلند و اساسی و مؤثر برای ایجاد وحدت و همگرایی در بین اصحاب رسانه استان برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دورهمی رسانه ای» در تبریز برگزار می شود

«دورهمی رسانه ای» در تبریز برگزار می شود