مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:002023-01-11اقتصادي

ابراز امیدواری وزیر نفت از پشت سر گذاشتن زمستان بدون قطعی گاز


وظیفه ماست که گاز را به مردم برسانیم و امیدوارم زمستان را بدون قطع گاز خانگی پشت سر بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد اوجی وزیر نفت امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی که پیش بینی شده است یک جبهه هوای بسیار سرد سیبری را در کشور داشته باشیم و این برودت هوا تا هفته اول بهمن ادامه داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر هم در مناطق شمالی و نیز کل کشور دمای 21 استان زیر صفر است و یخبندان داریم.

الحمدالله با تدابیر خوبی که وزارت نفت و شرکت ملی نفت و گاز در بحث تولید حداکثری گاز از میادین مشترک و مستقل اندیشیده و با توجه به اینکه همه خطوط ما از قبل تعمیر شده اند، مشکلی در تأمین گاز کشور نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: امروز در پیک مصرف گاز هستیم سعی داریم توزیع گاز را مدیریت کنیم، خط قرمز ما مصرف خانگی است و به دستور رییس جمهور اولویت اول وزارت نفت همین است.

ما از یک ماه پیش به 26 میلیون مشترک گازی در کشور گفته بودیم که رعایت کنید و بهینه مصرف کنید و راه های مصرف بهینه را هم آموزش دادیم.

درخواست کردیم از مردم که در خانه لباس گرم بپوشند و در محیطی که کار یا زندگی می کنیم یک درجه فشار گاز یا درجه بخاری را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری وزیر نفت از پشت سر گذاشتن زمستان بدون قطعی گاز

ابراز امیدواری وزیر نفت از پشت سر گذاشتن زمستان بدون قطعی گاز