مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:502023-01-11پزشكي

آریتمی پیشرفته قلبی در ساری درمان می شوند


فوق تخصص الکتروفیزیولوژی بالینی قلب از راه انداز مرکز درمانی آریتمی پیشرفته قلبی در بیمارستان قلب ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علیرضا ملک راه صبح امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی دستگاه ابلیشن با نقشه برداری سه بعدی داخل قلبی  خبر داد و گفت:  تنها درمان قطعی انواع آریتمی ها ابلیشن می باشد.

 وی تصریح کرد: در علم پزشکی فقط یک درصد بیماری ها قابلیت درمان کامل را دارند و ابلیشن آریتمی ها از جمله این موارد است و تنها بیماری قلبی و عروقی است که می تواند کامل و بدون برجای گذاشتن نقص و عوارض درمان شود.

فوق تخصص الکتروفیزیولوژی بالینی قلب با اشاره به اینکه امکان ابلیشن ساده انواع آریتمی ها از حدود 10 سال قبل در این بیمارستان وجود داشته، اضافه کرد: ابلیشن های پیچیده با امکانات قبلی قابل انجام نبوده است که با نصب دستگاه ابلیشن با نقشه برداری سه بعدی داخل قلبی این امکان در استان مازندران به وجود آمده است که ابلیشن های پیچیده را در این مرکز انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه قبلاً بیماری های آریتمی پیچیده برای درمان به تهران مراجعه می کردند،گفت: در صورتی که در حال حاضر در همین مرکز ابلیشن های پیشرفته با دستگاه ابلیشن با نقشه برداری سه بعدی داخل قلبی  موجود در مرکز درمان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آریتمی پیشرفته قلبی در ساری درمان می شوند

آریتمی پیشرفته قلبی در ساری درمان می شوند