مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:502023-01-11سياسي

وزیر نفت: امیدوارم زمستان را بدون قطع گاز خانگی پشت سر بگذاریم


وزیر نفت با اعلام اینکه امروز در پیک مصرف گاز هستیم، تاکید کرد که سعی داریم توزیع گاز را مدیریت کنیم، خط قرمز ما مصرف خانگی است و به دستور رییس جمهور اولویت اول وزارت نفت همین است.

- وزیر نفت با اعلام اینکه امروز در پیک مصرف گاز هستیم، تاکید کرد که سعی داریم توزیع گاز را مدیریت کنیم، خط قرمز ما مصرف خانگی است و به دستور رییس جمهور اولویت اول وزارت نفت همین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هواشناسی که پیش بینی شود یک جبهه هوای بسیار سرد سیبری را در کشور داشته باشیم و این برودت هوا تا هفته اول بهمن ادامه داشته باشد، گفت: الان هم در مناطق شمالی و نیز کل کشور دمای 21 استان زیر صفر است و یخبندان داریم.

الحمدالله با تدابیر خوبی که وزارت نفت و شرکت ملی نفت و گاز در بحث تولید حداکثری گاز از میادین مشترک و مستقل اندیشیده و با توجه به اینکه همه خطوط ما از قبل تعمیر شده اند، مشکلی در تامین گاز کشور نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: امروز در پیک مصرف گاز هستیم سعی داریم توزیع گاز را مدیریت کنیم، خط قرمز ما مصرف خانگی است و به دستور رییس جمهور اولویت اول وزارت نفت همین است.

ما از یک ماه پیش به 26 میلیون مشترک گازی در کشور گفته بودیم که رعایت کنید و بهینه مصرف کنید و راه های مصرف بهینه را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: امیدوارم زمستان را بدون قطع گاز خانگی پشت سر بگذاریم

وزیر نفت: امیدوارم زمستان را بدون قطع گاز خانگی پشت سر بگذاریم