مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:452023-01-11سياسي

صالحی: اقدامات وزارت بهداشت مثبت ارزیابی می شود


پروین صالحی مبارکه، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،ضمن ارزیابی عملکرد وزیر بهداشت گفت: - نماینده مجلس گفت: فعالیت وزیر بهداشت همچنان ادامه پیدا کند و کماکان در زمینه اطلاع رسانی برای واکسیناسیون و پیشگیری به صورت مثبت عمل کنند.

در مجموع اقدامات وزیر بهداشت مثبت ارزیابی می شود.

پروین صالحی مبارکه، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو،ضمن ارزیابی عملکرد وزیر بهداشت گفت: با توجه به اینکه اوایل نوع ویروس منتشر شده در جهان ناشناخته بود، اما اقدامی که توسط عین اللهی در کشور در زمینه کرونا انجام شد فعالیت قابل قبولی بود.

وی افزود: البته انشاالله فعالیت وزیر بهداشت همچنان ادامه پیدا کند و کماکان در زمینه اطلاع رسانی برای واکسیناسیون و پیشگیری به صورت مثبت عمل کنند.

در مجموع اقدامات وزیر بهداشت مثبت ارزیابی می شود.

صالحی مبارکه در واکنش به برخی زمزمه ها مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت تصریح کرد: مواردی نظیر استیضاح، سوال و تذکر مسئولیت هایی است که برای مجلس ترسیم شده که این مسئولیت ها گا ها می تواند مانند یک تلنگر عمل کند چراکه نمایندگان کار در قسمت های مختلف را انتظار دارند و بر این موارد نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: اقدامات وزارت بهداشت مثبت ارزیابی می شود

صالحی: اقدامات وزارت بهداشت مثبت ارزیابی می شود