مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:352023-01-11سياسي

انتقال دستگاه های پمپاژ آب الیگودرز به استان های دیگر


امام جمعه الیگودرز از انتقال دستگاه های پمپاژ آب الیگودرز به استان های دیگر انتقاد کرد و گفت: این دستگاه ها برای جبران خسارت های طرح «قمرود» به 100 روستای شهرستان اختصاص یافته است.

- الیگودرز- امام جمعه الیگودرز از انتقال دستگاه های پمپاژ آب الیگودرز به استان های دیگر انتقاد کرد و گفت: این دستگاه ها برای جبران خسارت های طرح قمرود به 100 روستای شهرستان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام مهدی سرلک در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آب سرمایه ملی است، اظهار داشت: در دولت احمدی نژاد، مسئولان وقت به این نتیجه رسیده بودند با توجه به کمبود آب در برخی استان ها از سایر استان ها و شهرستان ها که دارای منابع غنی آبی هستند مشکل کمبود آب حل شود، در این راستا طرح قمرود اجرا شد و از منبع آب الیگودرز به برخی استان ها من جمله استان قم منتقل شد اما در این بین حدود 100 روستای پر جمعیت و حاصلخیز متحمل خسارت و ضررهای زیادی شدند.

شرکت آب منطقه ای با هماهنگی برخی مدیران در وزارت نیرو قصد دارند تعدادی از دستگاه های پمپاژ را به جای دیگر منتقل کنند وی، ادامه داد: وزارت نیرو در آن زمان متعهد شد خسارات را جبران کند، تعهدات وزارت نیرو تهیه دستگاه های پمپاژ آب برای روستاها بود که 24 دستگاه با قیمت بالا خریداری و به الیگودرز تحویل داده شد و این دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دستگاه های پمپاژ آب الیگودرز به استان های دیگر

انتقال دستگاه های پمپاژ آب الیگودرز به استان های دیگر