مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:302023-01-11بين الملل

تدارکات ژاپن و ایتالیا برای مذاکرات «تقویت روابط امنیتی»


رهبران ژاپن و ایتالیا بر سر آغاز گفت وگوهای امنیتی دوجانبه برای تقویت همکاری های دفاعی، در بحبوحه جنگ روسیه علیه اوکراین و نفوذ نظامی رو به رشد چین در هند-آرام، - تدارکات ژاپن و ایتالیا برای مذاکرات تقویت روابط امنیتی رهبران ژاپن و ایتالیا بر سر آغاز گفت وگوهای امنیتی دوجانبه برای تقویت همکاری های دفاعی، در بحبوحه جنگ روسیه علیه اوکراین و نفوذ نظامی رو به رشد چین در هند-آرام، توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت تایمز ژاپن، ایده برگزاری مذاکراتی با حضور مقام های وزارت خارجه و دفاع دو کشور، در اولین ملاقات حضور فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن و خانم جورجیا ملونی، همتای ایتالیایی او در رم مطرح شد.

ژاپن با ایالات متحده، استرالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، روسیه و فیلیپین مذاکرات امنیتی موسوم به دو بعلاوه دو را برگزار کرده است.

کیشیدا در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از این اجلاس گفت که توکیو و رم تصمیم گرفته اند این نشست امنیتی را پس از پیشرفت در همکاری های امنیتی و دفاعی دوجانبه آغاز کنند.

او همچنین به طرحی اشاره کرد که ماه گذشته فاش شد و درباره این بود که ژاپن، ایتالیا و انگلیس به طور مشترک یک جنگنده نسل بعدی را تا سال 2035 می سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارکات ژاپن و ایتالیا برای مذاکرات «تقویت روابط امنیتی»

تدارکات ژاپن و ایتالیا برای مذاکرات «تقویت روابط امنیتی»