مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:252023-01-11بين الملل

«کاپولا» هرج و مرج در ساخت فیلم جدیدش را انکار کرد


«فرانسیس فورد کاپولا» ادعاهای هالیوود ریپورتر مبنی بر اینکه صحنه فیلم بلندپروازانه و جدیدش «مگالوپلیس» به هرج و مرج و آشوب کشیده شده را رد کرد.

- فرانسیس فورد کاپولا ادعاهای هالیوود ریپورتر مبنی بر اینکه صحنه فیلم بلندپروازانه و جدیدش مگالوپلیس به هرج و مرج و آشوب کشیده شده را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا در گزارشی که در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده آمده است که فرانسیس فورد کاپولا در تلاش برای حفظ کنترل بر فیلم جدیدش است، یک پروژه که خودش تامین مالی بالغ بر 100 میلیون دلاری آن را بر عهده داشته است و در این مقاله از چندین منبع ناشناس استفاده شده که ادعا کردند فرآیند فیلمبرداری این پروژه سینمایی به یک دیوانگی مطلق تبدیل شده که با اخراج عوامل، بودجه فزاینده و مشکلات جلوه های بصری رو به روست.

همچنین در این گزارش و به نقل از یک از عوامل فیلم مگالوپلیس آمده است که مشخص نیست که آیا تولید این فیلم سینمایی می تواند طبق برنامه پیش برود یا خیر.

اما کاپولا در مصاحبه ای جدید با ددلاین اعتراف کرده که مشکلاتی در خصوص عوامل فیلم وجود داشته است (مقاله اصلی ادعا می کرد که او تقریباً کل تیم جلوه های بصری را در ماه دسامبر اخراج کرد در حالی که بخش هنری فیلم نیز استعفا داده است) اما فیلمبرداری تاکنون عمدتاً روان پیش رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاپولا» هرج و مرج در ساخت فیلم جدیدش را انکار کرد

«کاپولا» هرج و مرج در ساخت فیلم جدیدش را انکار کرد