مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:252023-01-11سياسي

ضعف حقوقی غرب در خشونت های خانگی را تصویر کرده ایم


تهیه کننده مستند «ما کتک نمی خوریم» گفت: در مسأله خشونت های خانگی ضعف حقوقی مطرح بوده و بستر لیبرالیسم تفکری است و در این مستند سعی شده به طور دقیق به این مساله پرداخته شود.

- تهیه کننده مستند ما کتک نمی خوریم گفت: در مسأله خشونت های خانگی ضعف حقوقی مطرح بوده و بستر لیبرالیسم تفکری است و در این مستند سعی شده به طور دقیق به این مساله پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از مستند ما کتک نمی خوریم - We will not be beaten- محصول شبکه پرس تی وی با حضور مدیر تولید مستند شبکه پرس تی وی، عوامل این اثر و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مریم فرهنگ، مدیر تولید مستند شبکه پرس تی وی در این مراسم ضمن ابراز تشکر و قدردانی از عوامل تولید این اثر گفت: خوشحالم که پرس تی وی توانست در راستای هدف اصلی خود که همان صدای بی صدایان است، چنین مستندی را تهیه کند.

این مستند اولین قسمت از یک مجموعه مستند خواهد بود که در حوزه زنان در واحد مستند شبکه پرس تی وی تولید می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

شکل دهی یک گفتمان جدید در ادامه فاطمه گودرزی تهیه کننده مستند ما کتک نمی خوریم - We will not be beaten- نیز درباره این مستند و ایده شکل گیری آن گفت: ما در مجمع داداندیشی زنان مسلمان که یک NGO مستقل است و در راستای حقوق زنان و حقوق بشر فعالیت می کند، پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف حقوقی غرب در خشونت های خانگی را تصویر کرده ایم

ضعف حقوقی غرب در خشونت های خانگی را تصویر کرده ایم