مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:202023-01-11اقتصادي

روند افزایش مصرف تداوم دارد


مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در 24 ساعت گذشته (20 دی ماه) به 660 میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.

- مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در 24 ساعت گذشته (20 دی ماه) به 660 میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمدرضا جولایی در این باره گفت: با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا و بارش برف و باران به ویژه در استان های نیمه شمالی و غربی کشور، مصرف گاز در 24 ساعت گذشته نسبت به روز پیش از آن، 40 میلیون مترمکعب افزایش یافته است و حدود 70 درصد گاز کشور در استان های شمالی کشور مصرف می شود.

وی با بیان اینکه در نیروگاه های همه این استان ها سوخت مایع مصرف می شود و امکان تحویل گاز طبیعی به آنها نیست، افزود: تولید و انتقال گاز اکنون در کشور در حداکثر مقدار است، اما مصرف گاز هم حداکثری است.

از سویی پیش بینی می شود مقدار مصرف گاز تا هفته آینده به 700 میلیون مترمکعب در روز برسد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: همه تلاش و همت کارکنان وزارت نفت و صنعت گاز، تأمین پایدار گاز به ویژه برای بخش خانگی است، با این حال نیاز به صرفه جویی مردم و بهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش مصرف تداوم دارد

روند افزایش مصرف تداوم دارد