مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:572023-01-11دانش

برترین دانشگاه ها در جذب دانشجوی بین الملل معرفی می شوند


اداره کل امور دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان، نخستین جشنواره «جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل» را برگزار می کند.

- اداره کل امور دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان، نخستین جشنواره جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل امور دانشجویان بین المللی، با هدف پاسداشت تلاش دانشگاه ها در خصوص جذب، پذیرش و تربیت دانشجویان بین المللی و به منظور رتبه بندی دانشگاه ها در این حوزه، برای اولین بار در سطح کشور جشنواره جایزه ملی دانشگاه و انتخاب برترین ها در حوزه جذب دانشجویان بین الملل را برگزار می کند.

به همین منظور، برترین دانشگاه در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، برترین اداره امور بین المللی، برترین اداره امور کنسولی، برترین موسسه جذب دانشجویان، برترین کارشناس حوزه امور دانشجویان بین المللی و برترین تارنمای اطلاع رسانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین جایزه ملی برای اولین بار به دانشگاه برتر در حوزه جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی اهدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور تا 30 دی ماه 1401 با مراجعه به سایت جشنواره می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین دانشگاه ها در جذب دانشجوی بین الملل معرفی می شوند

برترین دانشگاه ها در جذب دانشجوی بین الملل معرفی می شوند