مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:552023-01-11فرهنگي

کشته سازان داخلی!/ واقعیت ماجرای محسن جعفری راد چه بود؟


شواهد می گوید محسن جعفری راد خود به زندگی خویش پایان داده است و اختلاف نظری در این موضوع نیست اما گره زدن این خودکشی به جریان بازداشت وی، به پروژه ای در راستای ماموریت ایران اینترنشنال و شبکه سخیف منوتو دامن می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس محسن جعفری راد خبرنگار و منتقد سینمایی چند روزی است که از دنیا رفته است؛ این روشن ترین وجه ماجراست.

همچنین همه آن هایی که خبر درگذشت وی را مخابره کرده اند، بر این موضوع اتفاق نظر دارند که علت مرگ وی خودکشی بوده است؛ اما در بازار داغ کشته سازی معاندین، حتی این خودکشی هم از دست کشته سازان در امان نماند! داستان از آنجا شروع شد که هوشنگ گلمکانی کارگردان و منتقد سینما با اعلام خبر فوت جعفری راد در پستی نوشت: امروز صبح همکار سابق مان محسن جعفری راد، منتقد و نویسنده ای که در چند سال اخیر به فیلم ساختن و همکاری با تلویزیون روی آورده بود، با خوردن تعدادی قرص در 36 سالگی خودکشی کرد.

او چند هفته پیش در جریان ناآرامی های کرج، هنگام رفتن به خانه اش دستگیر شد و وقتی که توانست پس از حدود دو هفته سرانجام هویت و حرفه اش را توضیح دهد و معلوم شد در تظاهرات حضور نداشته، آزاد شد، اما.

درگذشت محسن را به همسرش و سایر بازماندگان تسلیت می گوییم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته سازان داخلی!/ واقعیت ماجرای محسن جعفری راد چه بود؟

کشته سازان داخلی!/ واقعیت ماجرای محسن جعفری راد چه بود؟