مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:502023-01-11اقتصادي

اخطار به مشترکان پُرمصرف گاز در فارس


مدیرعامل شرکت گاز فارس از اجرای طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی خبر داد و اعلام کرد که مشترکان پرمصرف گاز به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- علی اکبر میدان شاهی چهارشنبه 21 دیماه با تاکید بر اینکه گازرسانی و تداوم جریان پایدار برای همه مشترکان و بویژه بخش خانگی در اولویت قرار دارد، به خبرنگاران گفت: با توجه به کاهش محسوس دما و مصرف بیش از 70 درصدی گاز تولیدی کشور در بخش خانگی و تجاری، مدیریت مصرف ضروری به نظر می رسد.

او با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف، افزود: ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز تاکید دوچندانی بر مدیریت انرژی در بخش های مختلف دارد و شرکت گاز فارس با راهکارهای مختلف این امر را رصد می کند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با تشریح برخی از اقداماتی که توسط این دستگاه خدمات رسان انجام شده، خاطرنشان کرد: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی از ابتدای آذر ماه آغاز شده و 72 گروه کارشناسی از شرکت گاز استان میزان مصرف گاز دستگاه های دولتی و غیردولتی، صنایع و مراکز عمومی استان را رصد می کنند.

میدان شاهی همچنین از ارائه اخطار کتبی به پرمصرف ها خبر داد و گفت: در صورت بالا بودن میزان مصرف گاز در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار کتبی داده می شود، در صورت بی توجهی و رعایت نکردن بخشنامه مصرف بهینه گاز طبیعی، جریان گاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به مشترکان پُرمصرف گاز در فارس

اخطار به مشترکان پُرمصرف گاز در فارس