مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:402023-01-11سياسي

توسعه روستاهای هرمزگان با بهره مندی از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری محقق می شود


نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان و نرگس غلام پور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با محوریت توسعه صنایع دستی و گردشگری در مناطق روستایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان امروز در این نشست با اشاره به ظرفیت های بی نظیر روستاها در حوزه های گردشگری و صنایع دستی گفت: کمک به توسعه روستاها و ماندگاری جمعیت در روستاها با بهره مندی از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری محقق می شود.

وی افزود: در این راستا برنامه هایی از سوی این اداره کل بر پایه اشتغال و اقتصاد روستایی و با هدف توانمندسازی جامعه محلی و روستایی در دستور کار قرار دارد.

   مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان با اشاره به اینکه ثبت روستاهای شاخص در حوزه صنایع دستی از برنامه های این اداره کل است، افزود: ظرفیت روستاهای استان هرمزگان به دقت بررسی می شود و روستاهایی که قابلیت صنایع دستی و گردشگری دارند، معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: ثبت روستاهای ملی در پایدارسازی جمعیت روستاها و اشتغال زایی روستایی کمک مؤثری می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: این اداره کل آمادگی کامل خود برای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور تحقق شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روستاهای هرمزگان با بهره مندی از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری محقق می شود

توسعه روستاهای هرمزگان با بهره مندی از ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری محقق می شود