مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:152023-01-11اجتماعي

بارندگی آسیبی به قبور آرامستان بندرعباس نزده است


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از عدم تخریب قبور در بارش باران در روزهای گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا حیدری پوری رییس سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس صبح امروز در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به فصل زمستان و شروع بارش رحمت الهی تمهیدات لازم برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی و تخریب قبور صورت پذیرفته است.

  حیدری پوری افزود: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش باران در شهر بندرعباس تیم بحران سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس در راستای خدمات رسانی به شهروندان گرامی همراه با تجهیزات لازم به صورت آماده باش حاضر شدند.

  وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته قبل از بارندگی گفت: با تلاش کارکنان مجموعه آرامستان بندرعباس و با همکاری اداره برق هرس درختان بلند قامت جهت جلوگیری از خطرات برق صورت گرفت.

  حیدری پور خاطرنشان کرد: با تجربه از باران های سال گذشته، قطعات قدیمی که در معرض آبگرفتگی و تخریب قبور قرار داشته شناسایی و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه خسارت تا حدالامکان انجام شده است.

  رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد: بحمدالله در هنگام بارش رحمت الهی در روزهای گذشته هیچ گونه قبور تخریب نشده و پس از باران با تلاش کارکنان آرامستان نسبت به پاکسازی محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی آسیبی به قبور آرامستان بندرعباس نزده است

بارندگی آسیبی به قبور آرامستان بندرعباس نزده است