مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:102023-01-11اقتصادي

به دنبال افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر هستیم


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از اجرای طرح اصلاح 265 هکتار از باغات شهرستان بندرعباس با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال خبرداد و گفت: - ایسنا/هرمزگان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از اجرای طرح اصلاح 265 هکتار از باغات شهرستان بندرعباس با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال خبرداد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش اشتغال از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می شود.

مسعود گرگیج در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: 6هزارو 400هکتار از اراضی شهرستان بندرعباس به کشت باغات اختصاص یافته که با همکاری مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاوزی 265 هکتار از این باغات در قالب طرح تجمیع در حال اصلاح است.

وی با تشریح فرایند اجرای این طرح افزود: محل اجرای این طرح در شهرستان بندرعباس به ترتیب در دهستان شمیل با حفر 9هزار چاله و کشت نهال و روستای فورخورج با 20هزار حفرچاله و کشت 3 هزار و 200 اصله نهال تعیین و در دست اقدام است.

گرگیج تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه والبته طبق تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان، توزیع پاجوش خرما و نهال مرکبات از جمله ارقام در حال کشت در قالب طرح مذکور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر هستیم

به دنبال افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر هستیم