مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:002023-01-11اقتصادي

بیش از 240 هزار دام بومی و صنعتی در استان بوشهر واکسینه شدند


سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از واکسیناسیون بیش از 240 هزار دام بومی و صنعتی استان بوشهر در یک ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی تنگستانی مکان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از واکسیناسیون بیش از 240 هزار دام بومی و صنعتی بر علیه بیماری ها در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: بیش از 108 هزار رأس علیه بیماری های استراتژیک و بیش از 133 هزار رأس دام علیه بیماری های غیر استراتژیک واکسینه شدند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: طی یک ماه اخیر اکیپ های بازرسی دامپزشکی 12 هزار و 659 مورد بازدید بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی داشته اند.

تنگستانی مکان با اشاره به عملکرد دامپزشکی در عرصه صادرات آبزیان از استان بوشهر خاطرنشان کرد: نمونه برداری و انجام آزمایش های لازم و صدور گواهی به کشورهای مقصد از جمله اقدامات برای صادرات است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در یک ماه اخیر نمونه برداری و آزمایش ها برای صادرات 3 هزار و 301 تن انواع آبزیان به مقصد کشورهای امارات، چین، قطر، روسیه، ترکیه، مالزی، عمان انجام شد.

وی از نظارت بر برداشت میگو پرورشی تازه و صدور گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای خبر داد و اضافه کرد: طی مدت مذکور این نظارت ها بر بیش از 426 هزار و 20 کیلوگرم میگو در مبدا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 240 هزار دام بومی و صنعتی در استان بوشهر واکسینه شدند

بیش از 240 هزار دام بومی و صنعتی در استان بوشهر واکسینه شدند