مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:552023-01-11سياسي

آزادی 2 زندانی در همدان توسط اهالی رسانه به نیت سردارسلیمانی


همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دو زندانی جرائم غیر عمد توسط اصحاب رسانه و هیات زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، دو زندانی جرائم غیرعمد توسط هیات زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) به نیت سردار قاسم سلیمانی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یکی از این زندانیان 38 سال داشت که با کمک ستاد دیه آزاد شد و نفر دیگر نیز جوانی 35 ساله بود که از طریق انجمن حمایت از زندانیان و مشارکت خیرین طعم شیرین آزادی را چشید.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در این خصوص صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصحاب رسانه و هیات زینبیون(فعالان رسانه ای همدان) هم زمان با ایام فاطمیه و سومین سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اقدام به انجام کار خیر آزادی زندانی کردند.

یداله روحانی منش افزود: یکی از زندانیان با مبلغ بدهی 41 میلیون و 500 هزار تومان در بند بود که بخشی از آن توسط هیات زینبیون و بقیه توسط ستاد دیه استان تامین و در هفته جاری از زندان آزاد شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری ستاد دیه و کمک خیرین و مردم نیکوکار 60  زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از زندان های استان همدان آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 2 زندانی در همدان توسط اهالی رسانه به نیت سردارسلیمانی

آزادی 2 زندانی در همدان توسط اهالی رسانه به نیت سردارسلیمانی