مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:252023-01-11اقتصادي

صاحبخانه شدن رزنی ها در انتظار ابلاغ الحاق محدوده شهری


طرح نهضت ملی مسکن با وعده ساخت سالیانه یک میلیون مسکن ارزان قیمت و ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال یکی از سیاست ها، برنامه ها و اولویت های دولت سیزدهم برای خانه دار شدن خانوارهای ایرانی بود که ساخت آن از ابتدای کار دولت، - آغاز شده و در حال اجراست.

تجربه یک سال گذشته طرح نهضت ملی مسکن نشان می دهد پروژه فوق دارای نقاط قوت و ضعفی است که تسریع در اجرای آن نیازمند یافتن راهکارهایی برای تأمین منابع، اختصاص زمین های مناسب و سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه مهم ملی است.

در حال حاضر در شهرستان رزن 2700 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 850 نفر از این تعداد حائز اخذ زمین براساس شاخص های موردنظر شده اند.

مسئولان شهرستان رزن در طرح نهضت ملی مسکن پاشنه کشیده بر آن هستند تا به واسطه این طرح بزرگ ملی با هدفگذاری و برنامه ای منسجم تا افق و چشم انداز 20 تا 30 ساله این شهرستان در رابطه با مسکن و زمین مورد نیاز برای احداث مسکن مشکلی نداشته باشد که به همین منظور با پیگیری های لازم در اسفندماه سال گذشته 75 هکتار به محدوده شهر رزن و حدود سه ماه پیش در آبان ماه امسال 47 هکتار به محدوده شهر دمق الحاق شد تا با این اقدام تمامی شهروندان رزنی و خانوارهای شهر دمق با این میزان الحاق به محدوده شهری به گفته فرماندار رزن ظرف دو سال آینده خانه دار شوند و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبخانه شدن رزنی ها در انتظار ابلاغ الحاق محدوده شهری

صاحبخانه شدن رزنی ها در انتظار ابلاغ الحاق محدوده شهری