مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:202023-01-11سياسي

هفتخوان مجوز دهی


قانون «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» به عنوان جدیدترین مصوبه تاییدشده مجلس یازدهم، در 5 ماده و 16 تبصره به دنبال حذف موانع زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار در سطح کشور است.

- قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به عنوان جدیدترین مصوبه تاییدشده مجلس یازدهم، در 5 ماده و 16 تبصره به دنبال حذف موانع زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهرماه سال گذشته بود که طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید؛ البته به گفته حمیدرضا فولادگر این طرح به مجلس دهم بر می گردد.

علی ای حال، این طرح در 5 ماده و با اصلاح برخی مواد قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، قانون فعالیت کانون کارشناسان رسمی دادگستری و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری، به دنبال رفع موانع اداری زائد از سر راه متقاضیان کسب و کار و سهولت در صدور مجوزهای مورد نیاز آنها بوده تا از این راه، هم به بهبود اشتغال و توسعه کسب و کارها کمک کند و هم زمینه رشد اقتصادی مولد را فراهم کند.

به بیان ساده تر، نمایندگان مجلس به دنبال آن بوده اند تا با تصویب این طرح، رانت ها و امضاهای طلایی را که به بهانه ها و توجیهات مختلف، سد راه متقاضیان کسب و کار می شود و صدور مجوز کسب و کار آنها را در هزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتخوان مجوز دهی

هفتخوان مجوز دهی