مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:052023-01-11اجتماعي

یخبندان و سرمای شدید اصفهان را فرا می گیرد/ کلیه راه های اصلی استان باز است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا کاهش دما و یخ زدگی معابر را داریم و روز پنجشنبه و جمعه سامانه ریزش هوای سرد را خواهیم داشت و شدت کاهش دما در نیمه شمالی و شرقی استان خواهد بود و بین 8 تا 12 درجه سانتیگراد هوا سردتر می ‎شود.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بارش برف در استان اظهار داشت: با استقرار سامانه بارشی در استان از شب گذشته شاهد بارش برف و باران بودیم که بیشتر بارش ها به صورت برف بود و همه مناطق استان را دربر گرفت.

وی با بیان اینکه این سامانه جبهه های جنوبی و غربی را فرا گرفت و همزمان دو جبهه با هم طلاقی پیدا کرد و بارش برف را برای استان به همراه آورد، افزود: بیشترین بارش ها مربوط به سمیرم و فریدون شهر به ترتیب با 55 و 52 سانتی متر برف است و غرب و جنوب بیشترین بارش برف را در سطح استان داشته اند.

راه های روستایی فریدون شهر، چادگان و سمیرم مسدود است شیشه فروش با اشاره به وضعیت راه های مواصلاتی شهری و روستایی استان گفت: همه راه های اصلی باز است اما راه های روستایی فریدون شهر، چادگان و سمیرم مسدود است و برق در مناطقی از زرین شهر و فریدون شهر قطع شده و مخابرات نیز در یکی از مناطق فریدونشهر و سمیرم قطع شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخبندان و سرمای شدید اصفهان را فرا می گیرد/ کلیه راه های اصلی استان باز است

یخبندان و سرمای شدید اصفهان را فرا می گیرد/ کلیه راه های اصلی استان باز است