مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:052023-01-11اجتماعي

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان/ از سفرهای غیرضروری اجتناب شود


رییس پلیس راه گلستان با اشاره به اینکه تردد از گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی استان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است، گفت: مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمود شهرکی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه بویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر به وجود آمده و سطح جاده ها لغزنده و پوشیده از برف و در برخی نقاط یخبندان است.

رییس پلیس راه گلستان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است، افزود: تردد از گردنه ها و جاده های برفگیر و کوهستانی به لحاظ کولاک و محدودیت دید فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو هنگام سفرهای زمستانی تاکید کرد و گفت: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

شهرکی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، گفت: با توجه به کولاک مقطعی برف در گردنه ها و محورهای کوهستانی و یخ زدگی مقطعی سطح راه، رانندگان حتماً فاصله طولی را از وسایل نقلیه جلویی حفظ و با سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان/ از سفرهای غیرضروری اجتناب شود

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان/ از سفرهای غیرضروری اجتناب شود