مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 07:002023-01-11سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا درباره عملکرد دولت بایدن تحقیق می کند


جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیق درباره عملکرد دولت بایدن رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مجلس نمایندگان آمریکا به تشکیل کمیته فرعی برای تحقیق درباره دولت بایدن رأی دادند.

جمهوری خواهانی که مجلس نمایندگان آمریکا را در اختیار دارند، جو بایدن، رییس جمهور دموکرات را به سوءاستفاده از اختیارات دولت متهم می کنند و وعده داده اند که از اکثریت خود در مجلس نمایندگان برای تحقیق درباره فعالیت وزارت دادگستری، اداره تحقیقات فدرال (FBI) و دیگر آژانس های فدرال استفاده خواهند کرد.

طرح جمهوری خواهان مبتنی بر ایجاد یک کمیته فرعی تحقیقاتی منتخب در مورد عملکرد دولت فدرال توسط بایدن است و جمهوری خواهان عملکرد بایدن را مصداق سوءاستفاده و سلاح سازی او از اختیارات دولت توصیف کرده اند.

کمیته تحقیق مجلس نمایندگان قرار است تحقیقات گسترده ای را در مورد دولت بایدن آغاز کند و در این ارتباط گفته شده که دولت بایدن از اف بی آی به عنوان یک سلاح علیه ترامپ استفاده کرده تا بتواند دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق را متهم کند.

جمهوریخواهان همچنین ادعاهایی را بررسی خواهند کرد که دولت بایدن شرکت های بزرگ فناوری را تحت فشار قرار داده است تا دیدگاه های مغایر با سیاست کاخ سفید را سانسور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا درباره عملکرد دولت بایدن تحقیق می کند

مجلس نمایندگان آمریکا درباره عملکرد دولت بایدن تحقیق می کند