مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 05:552023-01-11سياسي

نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرینان در همدان برگزار می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرینان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه ستاری نوید در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: زنان قشر مهمی از جامعه هستند که با الگوگیری از زنان برجسته جهان اسلام چون حضرت صدیقه طاهره (س) همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی ایفای نقش کرده اند.

وی با بیان اینکه برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن با شعار پرواز تا بی نهایت در همدان برگزار می شود، افزود: انتخاب روز و هفته ای به نام زن فرصتی برای معرفی نقش زنان ایرانی در صحنه مشارکت اجتماعی و تقدیر از مقام شامخ آنها به ویژه مادران است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در ادامه خاطرنشان کرد: عنوان روزهای هفته زن از 23 تا 29 دی به ترتیب شامل زن خانواده الهام بخش و تأثیرگذار ، زن زیست عفیفانه مقاوم در برابر مرد سالاری غربی ، زن خودباوری جهاد علمی و افتخار آفرینی ، زن هوای تنفس زندگی بخش نسل آفرین و مسئولیت پذیر ، زن کرامت انسانی امنیت و عدالت اجتماعی و زن نشاط اجتماعی امید آفرین و سرنوشت ساز می شود.

ستاری نوید بیان کرد: برنامه های متنوع هفته بزرگداشت مقام زن، امسال با شعار پرواز تا بی نهایت و مشارکت دستگاه های اداری و فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرینان در همدان برگزار می شود

نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرینان در همدان برگزار می شود