مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 00:152023-01-10سياسي

سردبیر سوره: شارلی ابدو اسطوره آزادی غرب را مسخره کرد


اقدام شارلی ابدو نشان داد بیش از کلیشه «آزادی بیان» آنچه که برای استکبار اهمیت دارد، اباحه گری است و سخیف ترین کاریکاتورها درمورد ارزش های دینی بدون برخورد باقی می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، نام نشریه فرانسوی شارلی ابدو برای ما ایرانیان نام تقریباً آشنایی است.

وقتی نام این بنگاه رسانه ای فرانسه را می شنویم، یاد جسارت و گستاخی جماعتی می افتیم که با ژست روشنفکری و مدرنیسم، در کنار این که شعار احترام به آزادی بیان را همچون باد گلویی از دهان خارج می کردند، در سال 2015 با انتشار کاریکاتورهای موهون نسبت به حضرت رسول الله دل میلیون ها مسلمان را به درد آوردند.

  به تازگی شارلی ابدو مسابقه ای با هدف نشر کاریکاتورهای موهن به رهبر معظم انقلاب برگزار کرده است که انتقادات زیادی به این نشریه و همچنین سیاست یک بام و دو هوای غرب به ویژه فرانسه وارد شد؛ تا جایی که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام موهن، نیکلاس رش سفیر فرانسه را احضار کرد.

  کاریکاتورهای منتشر شده توسط نشریه شارلی ابدو به مبتذل ترین شکل ممکن و با بهره گیری از جاذبه های جنسی و سکسی حقیقت وجودی و فکریِ سیاست غرب را مشخص کرد تا بار دیگر دُم خروس دیکتاتوری رسانه ای غربی ها از آستین آزادی بیان این گونه بیرون بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر سوره: شارلی ابدو اسطوره آزادی غرب را مسخره کرد

سردبیر سوره: شارلی ابدو اسطوره آزادی غرب را مسخره کرد