مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 23:402023-01-10اقتصادي

اجرای دو گام مثبت اقتصادی در کهگیلویه/ پالایشگاه احداث می شود


دهدشت _ معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای دو گام مثبت اقتصادی با محوریت اشتغال مطلوب در کهگیلویه خبر داد.

- احسان عسکری در گفتگو با مهر افزود: یک گام مهم سرمایه گذاری در کهگیلویه احداث پالایشگاهی با ظرفیت تولید ده هزار بشکه در روز است.

وی زمین پیشنهادی را در منطقه پادوک عنوان کرد و گفت: با پیگیری های مدیریت کلان استان و دستگاه های اجرایی، نهادهای خدمات رسان از جمله اداره صمت، امور آب، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و محیط زیست در منطقه حضور پیدا کردند.

عسکری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در نگاه اولیه همه پارامترهای مورد نیاز مثبت بود و موافقت های شفاهی گرفته شده است.

عسکری ابراز داشت: در حال حاضر طرح وارد فرایندهای دیداری، استعلامی و اجرایی خواهد شد و می تواند نوید بخش رونق اقتصاد هم برای شهرستان کهگیلویه و هم استان باشد وی تصریح کرد: اشتغالی که در این حوزه شکل خواهد گرفت، به شکل مستقیم و غیر مستقیم قریب به 400 نفر خواهد بود.

عسکری گردش مالی برای ارتقای درآمد و سرانه استان را آثار بسیار مثبت عنوان کرد و گفت: بالغ بر 2 هزار میلیارد در این طرح سرمایه گذاری خواهد شد وی با بیان اینکه ذهن مردم ما بیشتر بودجه ای است گفت: سرمایه گذار بسیار حساس و فرار است و برای اینکه یک طرح به سرانجام برسد باید سه توجیه اقتصادی، فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دو گام مثبت اقتصادی در کهگیلویه/ پالایشگاه احداث می شود

اجرای دو گام مثبت اقتصادی در کهگیلویه/ پالایشگاه احداث می شود