مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 23:052023-01-10سياسي

مردم ولایتمدار کرج در محکومیت توهین نشریه فرانسوی قیام می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی، مردم ولایتمدار کرج پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مقام عظمای ولایت قیام می کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دشمنان قصد دارند نور خداوند را در عالم خاموش کنند تا مردم به سمت پروردگار حرکت نکنند اما کور خوانده اند؛ بر اساس آیه ای از قرآن کریم، اینان مکر می کنند در صورتی که خداوند بهترین مکرکنندگان است.

وی اذعان کرد: دشمنان درصدد جلوگیری از انتشار نور خداوند در عالم هستند غافل از اینکه با انجام اقداماتی در این راستا، موجب حرکت مردم آزادی خواه، باشرف و باغیرت در مسیر هدایت الهی و پیدا کردن نور خداوند که هرگز خاموش نمی شود، می شوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد: نشریه صهیونیستی فرانسوی با سابقه توهین های پی در پی به مقدسات اسلامی که مورد هدایت و حمایت جبهه استکبار و صهیونیست قرار دارد، این بار نوک پیکان خود را متوجه رهبر بی نظیر، شجاع و دلسوز ایران اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمیان بیان کرد: دشمنان فکر می کنند با توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانند به مقاصد شوم خود برسند اما آنها بسیار بسیار سست تر از خانه عنکبوت هستند؛ هزاران نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ولایتمدار کرج در محکومیت توهین نشریه فرانسوی قیام می کنند

مردم ولایتمدار کرج در محکومیت توهین نشریه فرانسوی قیام می کنند