مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:402023-01-10سياسي

56 ویژه برنامه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی برگزار می شود


مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری 56 عنوان برنامه طی هفته گرامیداشت مقام زن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه موسویان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این برنامه ها شامل برگزاری پویش اهدای خون، رزمایش جهاد گران فاطمی، تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از زنان کارآفرین و فعال حوزه دانش بنیان، حضور 80 گروه مشاوره در مناطق محروم و حاشیه نشین و برگزاری مسابقات است که از 23 تا 29 دی ماه در استان برگزار خواهد شد.

56 ویژه برنامه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی برگزار می شود وی هدف ازبرگزاری برنامه های هفته زن را نمایش همدلی و اقتدار خانواده ایرانی اعلام کرد و افزود: در این برنامه ها بر تکریم زن مسلمان و معرفی الگوی ایرانی و اسلامی زنان و مادران، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی عمومی و گسترش وانتقال ارزش های دینی به نسل دوم و سوم تأکید می شود.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، آموزش ومهارت بخشی در جهت اشتغال را از اهداف بسیج زنان عنوان کرد و گفت: در حل حاضر بیش از 800 کار آفرین زن در سطح استان فعالیت دارند.

موسویان اظهار داشت: اصلی ترین برنامه بسیج جامعه زنان استان تسهیل در امر ازدواج و افزایش جمعیت است، و در این خصوص 62 تیم واسطه گری فعال هستند که در هفته زن از برخی فعالان و واسطه گران ازدواج تجلیل خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 ویژه برنامه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی برگزار می شود

56 ویژه برنامه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی برگزار می شود