مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:352023-01-10سياسي

عرفان و حکمت مبتنی بر وحدت است/فرمایشات رهبری فصل الخطاب باشد


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: عرفان و حکمت مبتنی بر وحدت است اما همه جهان از یک ذات وحدتی برخوردار است شمس و مولانا نیز در این مسیر قدم برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عزت الله ضرغامی سه شنبه شب در همایش شمس و مولانا که در شهر خوی برگزار شد، با انتقاد از برخی نگاه ها به عرفان و تعبیر کردن از آن به عنوان گوشه گیری و انزوا افزود: به عقیده حضرت امام، حضور مؤثر در اجتماع و عرفان، دو روی یک سکه هستند.

ضرغامی با اشاره به اینکه شمس و خوی روی هم تأثیر متقابل دارند، اظهار کرد: خوی شایستگی میزبانی از شخصیت والایی مثل شمس را داشته است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به بازدید خود از یادمان شمس ادامه داد: در این بازدید مشکلات را مشاهده کردم و امیدواریم با استفاده از بودجه استانی و ملی، آن طور که شایسته است، این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال برخورد با نقاط قوت ماست و باید با اتحاد در مقابل دشمنان بایستیم، اضافه کرد: در جلسات و نشست ها، حرف های عمیق و راهگشا برای حل مشکلات و ایجاد اتحاد زده می شود و خروجی آنها می تواند در ایجاد وحدت بسیار مطلوب باشد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حرف زدن با جوانان و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرفان و حکمت مبتنی بر وحدت است/فرمایشات رهبری فصل الخطاب باشد

عرفان و حکمت مبتنی بر وحدت است/فرمایشات رهبری فصل الخطاب باشد