مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:102023-01-10سياسي

راهداران ایثارگر «شهید خدمت» محسوب می شوند


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: راهدارانی که در حین خدمت و انجام مأموریت جان خود را از دست بدهند شهید خدمت محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی شامگاه سه شنبه در همایش مدیران راهداری در هتل لاله سرعین اظهار کرد: در کنار تبدیل وضعیت ایثارگران تلاش ما بر این است تا در 13 نوع قرارداد استخدامی که در راهداری از قبیل مشاوره ساعتی، کار معین، کار مشخص، نیروهای طرحی، شرکتی و … تعریف شده است به یک نوع قرارداد تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما پرداختی های عادلانه بین کارکنان است که انتظار می رود با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور استخدامی تعیین تکلیف نیروها به سرعت انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: سازمان راهداری بعد از ادغام از 4 هزار پرسنل به 22 هزار نفر پرسنل ارتقا یافته و متأسفانه ساختار این سازمان ساختار خوبی را ندارد و در سال های گذشته هم در حوزه ماشین آلات و هم پرسنل نوعی رهاشدگی را شاهد بودیم.

امانی از اصلاح ساختار این سازمان و همراهی خوب گزینش این مجموعه برای سروسامان دادن به نیروی انسانی خبر داد و بیان کرد: نیروهای گزینش به 400 انتصابات مدیران ادارات و 90 معاونت پاسخ داده و در کوتاه ترین زمان شرایط به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران ایثارگر «شهید خدمت» محسوب می شوند

راهداران ایثارگر «شهید خدمت» محسوب می شوند