مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 21:402023-01-10اقتصادي

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا


رییس اداره نظارت بر بازار بورس های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه کننده اعلام شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، پس از 5 سال ممنوعیت واردات خودرو خاتمه یافت و پس از تصمیم هیات دولت در اردیبهشت ماه 1401 با قید شروطی، 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارد کشور و در بورس کالا عرضه خواهند شد.

در همین راستا علیرضا صادقی، رییس اداره نظارت بر بازار بورس های کالایی سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت وگوی رادیویی با اشاره به پذیرش های صورت گرفته در ارتباط با خودروهای وارداتی در بورس کالا، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیات پذیرش بورس کالا، پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی از دو شرکت چانگان چین و کیای کره در دستورکار قرار گرفت و تایید شد.

او ادامه داد: 19 هزار دستگاه از مجموع خودروهای یادشده به شرکت چانگان چین تعلق دارد که توسط شرکت سایپا عرضه خواهد شد و مابقی به 9 مدل خودرو از شرکت کیای کره جنوبی اختصاص دارد.

تمامی این خودروها توسط هیات پذیرش شرکت بورس کالای ایران پذیرش شده و بورس کالا آمادگی عرضه آنها را دارد که لازم است نخست اقدامات لازم در ارتباط با ترخیص کالا و موضوعات گمرکی انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا