مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:202023-01-10اقتصادي

پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه اندازی شد


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی از راه اندازی پویش بزرگ هر خانه یک اتاق گرم با هدف مشارکت فعالانه در پایداری شبکه گازرسانی مناطق دورافتاده استان در زمستان 1401 خبر داد.

- حسن افتخاری اظهار کرد: در پی بارش نزولات آسمانی و کاهش شدید دما در اکثر مناطق استان، سهم مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی به بیش از 90 درصد رسیده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه، پویش هر خانه یک اتاق گرم با همکاری رسانه های جمعی، گروه های مرجع و فعالان شبکه های مجازی از امروز سه شنبه، 20 دی ماه امسال، به مدت یک هفته در استان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با دعوت از عموم مردم برای پیوستن به این پویش بیان کرد: مصرف کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن صرفا یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق های با استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل مشارکت عملی و فعالانه ای در پایداری شبکه های گازرسانی در نقاط دورافتاده استان خواهند داشت.

افتخاری تاکید کرد: هم استانی ها در شهرهای تربت حیدریه، تربت جام، گناباد، خلیل آباد، بردسکن، تایباد و باخرز بخشی از شبکه گسترده گازرسانی هستند و وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در شهر مشهد، رعایت الگوی مصرف بهینه برای پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه اندازی شد

پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه اندازی شد