مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:152023-01-10اجتماعي

نجات و رهاسازی 12 خودرو گرفتار در برف گردنه های جیرفت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات و رهاسازی 12 خودرو گرفتار در برف در گردنه های برفگیر جیرفت توسط راهداران خبر داد.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت، با اشاره به ادامه روند بارش برف در گردنه های امیرالمومنین،سربیژن و محور ساردوییه به هنزا اظهار کرد: رانندگان با توجه به برودت هوا جوانب احتیاط را برای گذر از این گردنه ها رعایت کنند.

 مجتبی محمودی افزود: در حال حاضر بیش از 80  نفر نیروی راهدار در قالب 8 اکیپ راهداری در جاده ها و مناطق برفگیر و سیل خیز جنوب کرمان مستقر بوده و مشغول به عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از نجات 12 دستگاه خودروی گرفتار در برف که به علت بارش شدید برف در گردنه های برفگیر جیرفت مجبور به توقف در حاشیه راه ها شده بودند خبر داد و گفت: نداشتن سوخت کافی، همراه نداشتن زنجیر چرخ، عیب فنی گرمایشی خودروها در کنار عوامل جوی سبب شده بود این تعداد خودرو در هنگام بارش برف در سرما گرفتار شوند که با همت راهداران ساردوییه و اداره کل راهداری جنوب کرمان از مشکل رهایی و به سفر خود ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات و رهاسازی 12 خودرو گرفتار در برف گردنه های جیرفت

نجات و رهاسازی 12 خودرو گرفتار در برف گردنه های جیرفت