مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:052023-01-10سياسي

موضع گیری ائتلاف فتح عراق درباره ترور فرماندهان پیروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه المعلومه، «سلام حسین» عضو ائتلاف فتح با تاکید بر اینکه تمام شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیرزوی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دست دارد، - عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه المعلومه، سلام حسین عضو ائتلاف فتح با تاکید بر اینکه تمام شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیرزوی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دست دارد، گفت: مکان وقوع جنایت علیه این دو شهید تحت کنترل سرویس های اطلاعاتی قرار دارد و الکاظمی نیز آن زمان رییس این سرویس ها بود.

این عضو ائتلاف فتح ادامه داد: فرار مصطفی الکاظمی به امارات از طریق اقلیم کردستان نشانه واضحی از دست داشتن او در ترور فرماندهان پیروزی در فرودگاه بغداد است.

دولت عراق به نخست وزیری السودانی باید ادله و شواهد را در اختیار دستگاه قضایی این کشور قرار دهد تا الکاظمی به خاطر مسئولیت خود در این جنایت احضار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری ائتلاف فتح عراق درباره ترور فرماندهان پیروزی

موضع گیری ائتلاف فتح عراق درباره ترور فرماندهان پیروزی