مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:402023-01-10سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب راه موفقیت های علمی را برای ما روشن کرد


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز با اشاره به دستیابی این کشور به پیشرفت ها و رتبه هایی در مقاطع و رشته های مختلف گفت: بیانات رهبری در گام دوم انقلاب راه را برای همه ما روشن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اخلاقی بعد از ظهر سه شنبه در همایش لیگ علمی پایا که به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز و با حضور دانش آموزان مدارس فرزانگان برگزار شد، گفت: ایران اسلامی و کشور سربلند ما پس از گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها پله های موفقیت و ترقی را طی کرده است.

وی افزود: این بدان معنا نیست که به قله رسیده ایم و وضعیت مطلوب و ایده آل است؛ هرگز چنین ادعایی مطرح نبوده و نیست و اگر کسی چنین ادعایی کند، دچار اشتباه شده است.

ملت ما با وجود همه تحریم ها، دشمنی ها، دسیسه ها و توطئه های استکبار و بدخواهان عالم، با توکل بر خدا و پیروی از رهنمون های ائمه معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب، با تلاش، مقاومت و ایستادگی به موفقیت های بسیاری دست یافتند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز عنوان کرد: یکی از مصادیق این موفقیت ها، حضور ارزشمند جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف از جمله علم و دستیابی آنها به پیشرفت ها و رتبه هایی در مقاطع و رشته های مختلف است که جای بسیار خرسندی دارد؛ مسئولین، دانش آموزان و والدین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب راه موفقیت های علمی را برای ما روشن کرد

بیانیه گام دوم انقلاب راه موفقیت های علمی را برای ما روشن کرد