مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:502023-01-10سياسي

دیدار معاون فرهنگی وزیر ارشاد با دو پیشکسوت فرهنگی استان ایلام


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با «شاهدخت حیدری» داستان نویس ایلامی در حوزه دفاع مقدس و عباس صیدی ، مدیر انتشارات برگ آذین اولین انتشارات استان، - ایسنا/ایلام معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با شاهدخت حیدری داستان نویس ایلامی در حوزه دفاع مقدس و عباس صیدی ، مدیر انتشارات برگ آذین اولین انتشارات استان، دیدار و گفت و گو کرد.

یاسر احمدوند با حضور در منزل شاهدخت حیدری داستان نویس عرصه دفاع مقدس ضمن تقدیر از تلاش های وی در حوزه دفاع مقدس ، اظهار کرد: ثبت خاطرات فداکاری های مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است، جوانان و نسل نو از بسیاری از رخدادهای آن سال ها بی خبر هستند و لازم است سوژه های ناب دوران مقاومت و پایداری مردم استان ایلام، نگاشته شود.

وی افزود: تربیت نویسندگان جوان و خلاق ایلامی نیز در همین جهت می تواند اثرگذار باشد و اداره کل باید بحث آموزش داستان نویسی و تولید محتوای مرتبط با دفاع مقدس را در اولویت قرار دهد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تشویق نویسندگان حرفه ای به عنوان الگو نیز در برنامه های اصلی معاونت فرهنگی باید در نظر گرفته شود، استعدادهای توانمندی در این استان وجود دارد که باید در قالب انجمن های ادبی رشد کنند تا بتوان در آینده شاهد رونق هر چه بیشتر ادب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون فرهنگی وزیر ارشاد با دو پیشکسوت فرهنگی استان ایلام

دیدار معاون فرهنگی وزیر ارشاد با دو پیشکسوت فرهنگی استان ایلام