مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:452023-01-10اقتصادي

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا اعلام شد


صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه کننده اعلام شودمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از سازمان بورس، پس از پنج سال ممنوعیت واردات خودرو خاتمه یافت و پس از تصمیم هیأت دولت در اردیبهشت ماه 1401 با قید شروطی، 21 هزار و 140 دستگاه خودرو وارد کشور و در بورس کالا عرضه خواهند شد.

در همین راستا علیرضا صادقی در گفت وگوی رادیویی با اشاره به پذیرش های صورت گرفته در ارتباط با خودروهای وارداتی در بورس کالا، اظهار کرد: در جلسه اخیر هیأت پذیرش بورس کالا، پذیرش 21 هزار و 140 دستگاه خودروی وارداتی از دو شرکت چانگان چین و کیای کره در دستور کار قرار گرفت و تأیید شد.

وی ادامه داد: 19 هزار دستگاه از مجموع خودروهای یادشده به شرکت چانگان چین تعلق دارد که توسط شرکت سایپا عرضه خواهد شد و مابقی به 9 مدل خودرو از شرکت کیای کره جنوبی اختصاص دارد.

صادقی افزود: تمامی این خودروها توسط هیأت پذیرش شرکت بورس کالای ایران پذیرش شده و بورس کالا آمادگی عرضه آنها را دارد که لازم است نخست اقدامات لازم در ارتباط با ترخیص کالا و موضوعات گمرکی انجام پذیرد.

رییس اداره نظارت بر بازار بورس های کالایی سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه همه 21 هزار و 140 دستگاه خودرو به صورت یکجا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا اعلام شد

جزییات عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا اعلام شد