مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:002023-01-10سياسي

بنیاد شهید برای ساخت 50هزار واحد مسکونی به کمک دولت نیاز دارد


بنیاد شهید طرحی برای ساخت 50هزار واحد مسکونی با زمین های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد شهید طرحی برای ساخت 50هزار واحد مسکونی با زمین های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (سه شنبه 20 دی ماه) این کمیسیون از حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: قاضی زاده هاشمی به همراه معاونان خود با حضور در نشست کمیسیون عمران مجلس گزارشی از وضعیت کلی فعالیت های بنیاد شهید، وضعیت مسکن ایثارگران و خانواده شهدا و ساماندهی مزار و گلزار شهدا ارائه کرد.

طبق گزارش های ارائه شده حدود 600 هزار نفر از جامعه ایثارگری کشور فاقد مسکن بوده که حدود 180 هزار نفر از آنها نیز حتی توان تأمین آورده اولیه مسکن را هم ندارد.

ایری با تاکید بر اینکه دولت حتماً باید در زمینه رفع مشکلات این افراد اهتمام داشته باشد، عنوان کرد: از حدود 19 هزار گلزار شهدای موجود در کشور حدود 3 هزار گلزار شهدا نیازمند ساماندهی هستند که برای تأمین اعتبارات آنها در لایحه بودجه پیش بینی های صورت خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد شهید برای ساخت 50هزار واحد مسکونی به کمک دولت نیاز دارد

بنیاد شهید برای ساخت 50هزار واحد مسکونی به کمک دولت نیاز دارد