مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:052023-01-10سياسي

تصمیم های کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، غیرجناحی است


مدیرکل سیاسی وزارت کشور در خصوص واکنش های برخی چهره های اصلاح طلب نسبت به تصمیم کمیسیون ماده10 احزاب درباره دبیرکل حزب اتحاد ملت، گفت: تصمیم های کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، - غیرجناحی است.

عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی و دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در گفت وگو با ایسنا، درباره انتخاب آذر منصوری به دبیر کلی حزب اتحاد ملت که واکنش هایی را در پی داشت، با اشاره به سوابق موجود و مصوبات کمیسیون فراقوه ای در این زمینه، گفت: عضویت خانم آذر منصوری در شورای مرکزی این حزب، در گذشته مورد بررسی کمیسیون قرار گرفته و طبق مصوبات قبلی، فعالیت حزبی ایشان به دلیل محکومیت های قضایی و محرومیت اجتماعی ناشی از آن، غیر قانونی تشخیص داده شد.

همچنین موضوع مزبور به شکل شفاهی به اطلاع حزب رسیده و برخی اعضای کمیسیون نیز در سال گذشته این موضوع را رسانه ای کرده بودند.

وی با بیان اینکه کمیسیون ماده 10 بر اساس قانون احزاب موظف به نظارت و تایید انتخابات مجامع عمومی احزاب است، ادامه داد: اکنون که مجمع عمومی حزب اتحاد ملت برگزار شده، طبق قانون، پرونده این حزب در کمیسیون ماده 10 و احتمالا در جلسه آتی بررسی می شود و نسبت به صحت برگزاری انتخابات بررسی های لازم صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم های کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، غیرجناحی است

تصمیم های کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، غیرجناحی است