مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:002023-01-10سياسي

هیأت اندیشه ورز بانوان لنجان تشکیل شد


در تلاش هستیم با شناسایی استعدادهای خلاق و نوآور و همچنین برگزاری نشست های تخصصی بانوان تحت عنوان هیأت اندیشه ورزان شهرستان لنجان با افزایش مشارکت زنان و زمینه سازی برای توانمند سازی آن ها در حوزه های مختلف گام های موثری برداریم.

- حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:اظهار کرد: نقش بی بدیل و موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس موضوعی انکارناپذیر به شمار می آید به گونه ای که در آن دوران سرنوشت ساز زنان با ایثارگری آگاهانه و به عنوان پیرو ولایت در مسیر گام برداشتند که توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی نقش بر آب شود.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه جامعه به زنان نیز تغییر کرد و توجه به زنان برای رسیدن به جایگاه واقعی این قشر موثر به شکل عملیاتی مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که در طول چهار دهه گذشته توانمندسازی این قشر توانمند و پیشرفت همه جانبه زنان در عرصه های گوناگون از شعارها و اقدامات اصلی جمهوری اسلامی بوده که همواره مورد توجه قرار داشته است.

محمدی یکی از مهم ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را هویت بخشی به زنان دانست و تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نقش و جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت اندیشه ورز بانوان لنجان تشکیل شد

هیأت اندیشه ورز بانوان لنجان تشکیل شد