مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:452023-01-10اقتصادي

تشکیل کمیته های تخصصی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر


معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در برنامه نهضت ملی مسکن از تشکیل کمیته های تخصصی و فنی در شورای عالی شهرسازی و معماری و بررسی تخصصی اراضی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه وشهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه کمیته تخصصی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در ساختمان دادمان از تشکیل کمیته های تخصصی و فنی در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

صادق مالواجرد با اشاره به این که شورای عالی شهرسازی و معماری تنها نهاد حاکمیتی است که در خصوص طرح های منطقه ای، طرح های جامع و فصیلی و فضاهای شهری برنامه ریزی و تصمیم گیری می کند، گفت: با توجه به مسؤلیت سنگین شورای عالی شهرسازی و معماری از سوی شورای عالی مسکن که کمیت فدای کیفیت نشود، مهم ترین اقدام پس از تصویب طرح ها تشکیل و تغییر کمیته های فنی و تخصصی است.

وی اظهار کرد: نماینده ها در 6 کمیته ذیل شورای عالی شهرسازی و معماری به منظور پاسخگویی تخصصی تشکیل داده شد تا در فرآیندها اصول فنی و تخصصی رعایت شود؛ اگر بنا بر تغییر کاربری است خدمات پشتیبان تغییر نکند و یا فضای سبز قربانی نشود.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: موضوعی که در چندسال اخیر به آن مبتلاییم، پدیده فرونشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته های تخصصی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر

تشکیل کمیته های تخصصی همراه با آسیب شناسی مسکن مهر