مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:452023-01-10دانش

استقبال هزار علاقه مند به علوم ورزشی از کارگاه های کاربردی دانشگاه تهران


برگزاری کارگاه های کاربردی حوزه علوم ورزشی که همزمان با هفته پژوهش و فناوری آغاز شده و با برگزاری 16 سلسله رویداد در قالب کارگاه های تخصصی مورد استقبال بیش از هزار محقق و علاقه مندان به این حوزه قرار گرفته بود، - برگزاری کارگاه های کاربردی حوزه علوم ورزشی که همزمان با هفته پژوهش و فناوری آغاز شده و با برگزاری 16 سلسله رویداد در قالب کارگاه های تخصصی مورد استقبال بیش از هزار محقق و علاقه مندان به این حوزه قرار گرفته بود، در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شهزاد طهماسبی بروجنی، معاون پژوهش و فناوری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری این سلسله رویداد، گفت: موضوعات این کارگاه ها با نظرسنجی از دانشجویان و با توجه به درخواست ها، علایق و نیازمندی های دانشجویان و با نگاه کاربردی انتخاب شدند.

وی افزود: از 16 کارگاه تخصصی و کاربردی حوزه پژوهش و فناوری که برگزاری آنها از هفته پژوهش و فناوری آغاز شد، سه کارگاه به صورت مجازی و 13 کارگاه به صورت حضوری-مجازی با مشارکت در مجموع 1031 علاقه مند برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ماهیت کاربردی بودن این کارگاه ها از اولویت های اصلی برگزاری این سلسله رویداد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هزار علاقه مند به علوم ورزشی از کارگاه های کاربردی دانشگاه تهران

استقبال هزار علاقه مند به علوم ورزشی از کارگاه های کاربردی دانشگاه تهران