مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:252023-01-10اقتصادي

عملیات اجرایی تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل اجرایی می شود


عملیات اجرایی تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشاد دوستی ظهر سه شنبه دربازدید از مراحل اجرای تونل دوم آزادی اظهار کرد: توسعه محور ایلام- حمیل- کرمانشاه ازدو خطه به چهار خطه و تبدیل به بزرگراه درحال اجرا است و قسمتهای تکمیل شده این مسیردرحال حاضر زیر بار ترافیک قرارداردو به همین خاطرحفاری تونل دوم آزادی دردستورکارقرارگرفت وهم اکنون عملیات اجرایی این طرح از دو سمت آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در مورد تونل آزادی 2 گفت: طول این تونل 3200 متر است که از دو طرف دو شرکت پیمانکار مشغول عملیات حفاری شده اند که از سمت ایلام حفاری 60 متر انجام شده و از سمت مقابل نیز پیمانکار در حال اجرای راه دسترسی و اجرای پورتال تونل است.

فرشاد دوستی افزود: درطرحی و مطالعه تونل آزادی 2 علاوه بر حذف پیچ های پرحادثه و کوتاه شدن مسیر که تسهیل و ایمن سازی تردد، کاهش استهلاک خودروها و کاهش مصرف سوخت را به دنبال دارد، جا نمایی تونل موازی این تونل در آینده و حذف مسیر برگشت تونل آزادی یک نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: قرار داد احداث تونل آزادی 2، توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناه های حمل و نقل کشور سه ساله منعقد شده، که در صورت تأمین اعتبار به موقع تحقق احداث آن در این مدت دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل اجرایی می شود

عملیات اجرایی تونل دوم آزادی در محور ایلام- حمیل اجرایی می شود