مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:252023-01-10سياسي

هتاکی فرانسه برگرفته از جاهلیت قبل از اسلام است


امام جمعه قزوین با بیان اینکه رفتار امروز فرانسه رفتار فرهنگ جاهلیت قبل از اسلام است، بیان کرد: این هتاکی و توهین های عصر جاهلیت در حالی صورت می گیرد که فرانسه مدعی تمدن می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون قزوینی که در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزار شد اظهار کرد: توهین به فرهنگ، مذهب و مقدسات جوامع رفتار جاهلانه است که از قبل از اسلام رواج داشته است، اظهار کرد: اهانت و توهین کردن از صدر اسلام تا به امروز وجود داشته و فرهنگ دوران جاهلیت قبل از اسلام است.

وی ادامه داد: جاهلیت قبل از اسلام نیز از توهین و اهانت به پیامبر (ص) کم نگذاشت اما خدای متعال نفوذ این انسان الهی را در عمق جان انسان ها بیشتر کرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: پاسخ این اهانت ها و هتاکی ها نیز در قرآن آمده و خداوند در پاسخ به این هتاکی ها می فرماید همه عزت متعلق به خداست، رسول خدا نیز از آن جهت که رسول خدای عزیز است صاحب عزت است، مؤمنین هم از این جهت که به خدا و رسول عزیزش ایمان دارند، صاحب عزت هستند.

وی با بیان اینکه رفتار امروز فرانسه رفتار فرهنگ جاهلیت قبل از اسلام است، بیان کرد: این هتاکی و توهین های عصر جاهلیت در حالی صورت می گیرد که فرانسه مدعی تمدن می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی فرانسه برگرفته از جاهلیت قبل از اسلام است

هتاکی فرانسه برگرفته از جاهلیت قبل از اسلام است