مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:302023-01-10سياسي

لازمه مبارزه با توطئه ها علیه انقلاب عمل به فرمان جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: لازمه مبارزه با توطئه ها و هجمه ها علیه انقلاب اسلامی عمل به فرمان جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه و تشکیل ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب اظهار کرد: انتقاد در هر زمینه ای باید باشد اما نباید به بهانه انتقاد به اصل نظام و انقلاب که مورد تأیید همه مردم است خدشه ای وارد شود.

وی با اشاره به جریان حضرت موسی علیه السلام در قرآن کریم گفت: ایام الله روز ظهور و بروز قدرت الهی و تجلی پروردگار تعالی است، همه روزها ایام الله هستند اما اینکه خداوند در قرآن بعضی روزها را ایام الله می خواند به این سبب است که در این ایام قدرت نمایی خداوند برای مردم مشخص تر و واضح تر است.

حجت الاسلام قریشی ضمن بیان اهمیت ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردمی که هیچ ابزار نظامی برای تغییر حکومت نداشتند در کشوری که شاه آن به عنوان ژاندارم منطقه بود واقعاً مصداق ایام الله است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه همه ما بر اساس دستور صریح خداوند در مورد یادآوری ایام الله در خصوص ایام الله دهه فجر و سایر ایام الهی حفظ و یادآوری این ایام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه مبارزه با توطئه ها علیه انقلاب عمل به فرمان جهاد تبیین است

لازمه مبارزه با توطئه ها علیه انقلاب عمل به فرمان جهاد تبیین است