مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:252023-01-10اجتماعي

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه


مدیرکل فرودگاه های گلستان با تاکید بر اینکه مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه گرگان با اطلاعات پرواز تماس بگیرند، گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در کشور، - ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه های گلستان با تاکید بر اینکه مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه گرگان با اطلاعات پرواز تماس بگیرند، گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم در کشور، احتمال تغییر در زمان پروازها دور از انتظار نیست.

علی متانت صبح امروز در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور اطلاعیه هشدار سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و بارش برف و باران و نامساعد بودن شرایط جوی در اکثر مناطق کشور، اظهار کرد: مسافران جهت کسب اطلاع از زمان دقیق انجام پرواز و قبل از عزیمت به فرودگاه شهدای گرگان با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

مدیرکل فرودگاه های گلستان از پاسخگویی شبانه روزی سامانه 199 شماره تلفن اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهدای گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: پروازهای داخلی و خارجی به شکل مداوم و طبق برنامه از این فرودگاه انجام می شود و مسافران می توانند برای بهره مندی از خدمات دست اندرکاران فرودگاه اطلاعات دقیق پروازهای خود را از طریق این شماره کسب کنند.

وی با تاکید بر اینکه انجام ایمن پروازها مهم ترین و اصلی ترین اولویت اداره کل فرودگاه های استان گلستان است، افزود: صبر و شکیبایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه

احتمال تغییر زمان پروازهای گرگان/ تماس با اطلاعات پرواز پیش از عزیمت به فرودگاه