مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:502023-01-10اجتماعي

محورها و شریان های اصلی کشور باز است


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در حال حاضر تمامی محورها و شریان های اصلی کشور باز و مشکلی از حیث تردد گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش امانی ظهر سه شنبه در حاشیه دوره بازآموزی کارکنان گزینش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تمام نقاط کشور درگیر بارش برف و باران است و نقاط صعب العبور و گردنه های کشور تحت مدیریت راهداری است.

وی با تاکید بر اینکه مردم حتی الامکان سفرهای غیرضروری را انجام ندهند، خاطرنشان کرد: سامانه جامع گویای 141 راهداری فعال بوده و آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی را گزارش می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی کشور به رغم بارندگی روان است، گفت: در حال حاضر تمامی محورها و شریان های اصلی کشور باز است و مشکلی از حیث تردد گزارش نشده است.

امانی در بخش دیگری از سخنان خود فرسودگی ماشین آلات راهداری را یادآور شد و بیان کرد: سالیان سال است که برای نوسازی ناوگان راهداری و ماشین آلات اقدامی نشده و تنها به بازسازی آنها اکتفا شده است.

وی اضافه کرد: امسال با مساعدت رییس جمهور و مصوبه دولت قرار شد تعدادی از ماشین آلات را از کارخانجات داخلی و تعدادی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورها و شریان های اصلی کشور باز است

محورها و شریان های اصلی کشور باز است