مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:452023-01-10سياسي

ایجاد بیش از 5000 هزار فرصت شغلی برای مددجویان اردبیل


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: پنج هزار و 430 فرصت شغلی برای مددجویان استان در طول 9 ماه گذشته ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد صبح سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل با بیان اینکه باید بتوانیم زمینه خودکفایی اقتصادی را فراهم کنیم، اظهار کرد: پنج هزار و 430 فرصت شغلی برای مددجویان استان در طول 9 ماه گذشته ایجاد شده است.

وی به ارائه آموزش های فنی و تخصصی به 3 هزار و 800 نفر از مددجویان اردبیلی اشاره کرد و گفت: آموزش های لازم شغلی زیر نظر اساتید مجرب به مددجویان ارائه می شود تا در مسیر اجرای طرح های اشتغال زایی با مشکلات کمتری روبه رو باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه با ایجاد اشتغال پایدار درصدد رفع مشکلات گسترده خانوار تحت حمایت هستیم، ادامه داد: مددجویان و نیازمندان با فراگیری آموزش شغلی وارد بازار کار می شوند که این تعداد با حضور در دوره های آموزشی و دریافت تسهیلات قرض الحسنه می توانند شغل مورد نظر را ایجاد کنند.

حسین نژاد بیان کرد: ارائه 270 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در نظر گرفته شده و درصدد هستیم با همکاری بانک های عامل نسبت به جذب صددرصد منابع بانکی با هدف خوداتکایی خانوار تحت حمایت گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را در این زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 5000 هزار فرصت شغلی برای مددجویان اردبیل

ایجاد بیش از 5000 هزار فرصت شغلی برای مددجویان اردبیل